Tuesday 11 September 2007

Διαφορετικοί όπως η κιμωλία με το τυρί...

25 comments:

an205 said...

αυτά μόνο σε φωτογραφίες πια....

George said...

....κατά βάθος όμως πόσο ίδιοι ;)

stefanos said...

για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ξανακούσει σύγκριση μεταξύ κιμωλίας και τυριού
βέβαια, για όλα υπάρχει μία πρώτη φορά
τεςπα,

καλό φθινόπωρο nakupenda

Anonymous said...

Ευτυχώς που όσο μεγαλώνουμε γρήγορα αντιλαμβανόμαστε αυτούς που δε μας ταιριάζουν με τίποτα και διαφέρουν τόσο όσο η κιμωλία με το τυρί.
Τώρα πάλι αυτό πως σου ρθε?

ΥΓ Τέλεια τα κόκκινα φύλλα της φωτογραφίας σου

par...alogos said...

Άραγε σε ποιο πράγμα αναφέρεσαι;
Καλημέρα!!!

Νίνα said...

υπεροχη φωτογραφια...αμα το τυρι ειναι ερωτευμενο με την κιμωλια ολα λυνονται και συνομωτει το συμπαν υπερ τους εχω να πω...!!!

Σοφία said...

Chalk and cheese... αλλιώς ακούγεται στα αγγλικά κι αλλιώς στα ελληνικά ;-)

Η φωτογραφία είναι καταπληκτική πάντως!

nakupenda said...

an205 πράγματι... ή έστω, όχι εδώ.

γιώργο ...αλήθεια;;

στέφανε διαβάζοντας για ένα μάθημα της σχολής βρήκα την αγγλική ιδιωματική φράση "different as chalk and cheese" και έκανα αυτολεξί μετάφραση :Ρ
καλό φθινόπωρο!!!!

πούσυ δε θα το'λεγα... εγώ δεν το αντιλαμβάνομαι γρήγορα πάντως!

παράλογε μα στην κιμωλία και στο τυρί φυσικά!!!

νίνα πολύ Κοέλο διαβάζεις εσύ...
έχεις δίκιο όμως ;)

σοφία ήξερα ότι εσύ θα με πιάσεις αμέσως ;)

***Παιδιά η φωτογραφία είναι το wallpaper μου εδώ και λίγες μέρες, αν πατήσετε πάνω θα τη δείτε ακόμα καλύτερα και θα μαγευτείτε.... Φυσικά ΚΑΙ αυτή από το flick.com!!!

par...alogos said...

Μετά το format, βάζεις μυαλό και βάζεις τέτοια wallpapers

just..living!!! said...

Πολύ ωραία φώτο... άν και λίγο μελαγχολική.. ταυτόχρονα όμως συνδυάζει και μια ζωντάνια.. μια αισιοδοξία θα έλεγα...

Anonymous said...

Ομορφη φωτογραφια :) αν κι εμενα μαρεσουν περισσοτερο οι δικες μου :Ρ

ολα ταιριαζουν, αρκει να μπορεις (καμια φορα και να θες) να τα ταιριαξεις :) και τοτε, το συμπαν ουτε μπορει, ουτε θελει, αλλα, κυριως, ουτε χρειαζεται να συνομωτησει ;)

χαιρετισμους απο την Κεφαλονια :)

Byronas said...

Εμένα μου θυμίζει μια σκηνή από το Hero, μόνο που εκεί τα φύλλα ήταν κίτρινα.

Μα συγκρίνεται τώρα το παγκάκι με το δέντρο; (αν δεν έχω πιάσει ακόμα το νόημα του post φταίνε οι μέρες συγνώμη :P)

moukelis said...

Πάρα πολύ όμορφη φωτογραφία...Εμένα πάντως μου φαίνονται μια χαρά ταιριαστή παρέα το παγκάκι με το δεντράκι.Μπορεις να καθίσεις στο παγκάκι και να θαυμάζεις το δέντρο,ή να σκαρφαλώσεις στο δέντρο και να χαζεύεις αυτούς που κάθονται στο παγκάκι...

nakupenda said...

παράλογε όλα τα ίδια είναι για μένα την άσχετη, περίπου σαν τα κόμματα...!

just living ναι!! για να ανεβούμε λίγο την έβαλα, εμένα μου φτιάχνει τη διάθεση αυτή η γλυκιά μελαγχολία (αντιφατικό ακούγεται αλλά δεν είναι*)

deninho "το συμπαν...ουτε χρειαζεται να συνομωτησει" χμ... με τάπωσες τώρα ;)

byrona Hero? ? ?
Όχι darling, δεν συγκρίνω παγκάκι με δέντρο, αλίμονο :)
Λόγω εποχής η εικόνα, λόγω "κάλου" στον εγκέφαλο ο ιδιωματισμός...

moukelis :D

Anonymous said...

Μα κι εγώ καλή μου πριν 20 χρόνια δεν το αντιλαμβανόμουν γρήγορα. Με μία μικρή πρόσθεση βρίσκεις την ηλικία μου!

το φτυαράτσι said...

Το τέλειο μέρος που ομως δύσκολα το βρισκεις!Η κιμωλία και το τυρί όμως που κολλάει με όλο το θέμα γιατί μπερδευτικα η κουλη!Χαχα!Την κουληνύχτα μου!

Μπουρδουμπλούμ.... said...

Ωχ! Δεν είναι το ίδιο η κιμωλία με το τυρί??? Λες όλο αυτό τον καιρό να τρώω κιμωλία?? :)
Πράγματι πολύ όμορφη φωτο...
Καληνύχτα!

Σπύρος Σεραφείμ said...

το πυροκόκκινο (σωστά το λέω;) είναι απίστευτη απόχρωση...

nakupenda said...

pussy Νόμιζα ότι με το "Ευτυχώς που όσο μεγαλώνουμε..." εννοούσες κι εμένα....
Κάνω εξάσκηση πάντως. Ελπίζω να μη μου πάρει 20 χρόνια να το τελειοποιήσω! ;)

φτυαράκι Τέλειο ε; Και τι δε θα δινα να κυλιόμουνα στα φύλλα! Roll-over Beethoven!!!!
Απλά μου έχει 'κάτσει' αυτές τις μέρες το θέμα της διαφορετικότητας ανάμεσα σε δύο ανθρώπους που μοιάζουν τόσο όσο η κιμωλία και το τυρί....

μπούρδου, σπύρο ... Χαίρομαι πολύ που σας αρέσει η φωτογραφία!! Μόλις την είδα ήθελα να πάρω το πρώτο αεροπλάνο σε αναζήτηση ενός παρόμοιoυ σκηνικού στο Hyde Park ή αλλού :(

Caesar said...

Καλό φθινόπωρο,με όμορφες εικόνες όπως η δική σου :)

Anonymous said...

Aχ βρε μικρη κοκκινοσκουφιτσα!!!Εγω δε θα σχολιασω τη φωτογραφια αλλα το τραγουδι!!ΣΩΚΡΑΤΗ ΕΣΥ SUPER STAR!!!Oσο πας βελτιωνεσαι στις μουσικες επιλογες.Αντε και το χειμωνα θα σε παρω μαζι μου στο Σταυρο του Νοτου οπου θα τραγουδαει!!!

nakupenda said...

caesar Και που είσαι ακόμα... ;)

tzoutzouka!! Εννοείται πως θα πάμε. Βέβαια η αδυναμία μου είναι ο Μίλτος, αλλά ΟΚ, Σωκράτης rocks too!

(Και μετά στη BOOM BOOM για να μη γκρινιάζει ο aris :Ρ)

Suspect said...

Να ωριμάζεις σημαίνει να ξέρεις πότε να λες « όχι ».

tulipa nera said...

Καλησπέρα και καλό φθινόπωρο!

Grigsgr said...

Χρειάζεται να πώ εγώ τίποτα naku μου;
Η φωτό είναι απίστευτη, και μου βγάζει πολλά συναισθήματα. Ένα είναι να πάω, να καθήσω στο παγκάκι και να κοιτάζω επάνω προς το δέντρο και τον ουρανό και εκεί να αφεθώ...