Thursday 22 February 2007

No Fear...(?) No.2


Όλα (ή σχεδόν!) όσα ΔΕΝ φοβάμαι:

1. Τα περισσότερα ζωάκια (ειδικά τα σκυλιά με την καμία!).
2. Να «μπαίνω στα παπούτσια των άλλων».
3. Να είμαι γενναιόδωρη.
4. Νέους χώρους, καταστάσεις και ανθρώπους.
5. Τις συγκρούσεις/κρίσεις.
6. Τις -εκ διαμέτρου αντίθετες από τις δικές μου- απόψεις των άλλων.
7. Τα δύσκολα παιδιά.
8. Ότι μπορεί να βαρεθώ.
9. Να ζητάω βοήθεια όταν τη χρειάζομαι.
10. Τα θρίλερ.
11. Τις μειονότητες.
12. Το μπάνιο στη θάλασσα γυμνή.
13. Τη θάλασσα γενικώς.
14. Τους σεισμούς.
15. Να ζητάω συγγνώμη.
16. Τη γρήγορη οδήγηση (με εμένα οδηγό).
17. Τα extreme sports. (τα μη extreme τα φοβάμαι! –βλέπε κουτουλιές με τη μπάλα του μπάσκετ…)
18. Μη πληγωθώ (όλα μες στη ζωή είναι).
19. Τα δάκρυα και το γέλιο δημοσίως.
20. Την κριτική.

6 comments:

Caesar said...

Παρότι κινδύνεψες από αυτοκίνητο ?!
Καλημέρα, είναι & Παρασκευή, δλδ συμπαθητική;))

George said...

ακριβώς ότι φοβάμαι εγώ!

nakupenda said...

@caesar: (χε, το πετυχα το ονμομα αυτη τη φορα) κινδύνεψα ως αναβάτης σε ποδήλατο που πήγε να με φάει λάχανο ένας @#$!%&^* - έχει άλλη χάρη να το "τρέχεις"... Ε, hracker?? ;-))

@george: Επειδή δε θα ήθελα να σε κουράσω κ να σου ζητησω ολόκληρο φλύαρο κατεβατό με αυτά που φοβάσαι, όπως έκανα εγω, όλο κ κάτι θα συμπεριλάβω στη συνέντευξη, don't worry.... !

Καλημέρα παιδιά :-*

mmjrules said...

Το 12 φαίνεται πολλά υποσχόμενο!;-)

Φιλιά απ'τη Θεσσαλονίκη!

nakupenda said...

Μάριε, προυποθέτει όμως να με ακολουθήσει και η παρέα... ;-)

Σμουτς! (ήχος από φιλάκι)

mmjrules said...

Α, εγώ φοβάμαι! Κι αν έχει αχινούς?
:-)
Καλά, μπορεί...