Saturday 17 February 2007

No Fear... (?)


Με φοβίζουν όλα αυτά (…και ακόμα περισσότερα…) :

1. Να λέω «σ’ αγαπώ» σε συγγενείς.
2. Να τραγουδάω δημόσια.
3. Οι κάμερες και οι φωτογραφικές μηχανές.
4. Μη τυφλωθώ.
5. Ο σωματικός πόνος.
6. Η πρώτη εντύπωση.
7. Τα έντομα με κεντρί.
8. Τα παιδάκια όταν οδηγώ, γιατί πετάγονται εκεί που δε το περιμένεις.
9. Η τρίτη ηλικία.
10. Ο θάνατος των ανθρώπων που αγαπώ.
11. Μερικοί ταξιτζήδες.
12. Η γρήγορη οδήγηση (των άλλων).
13. Ο χρόνος που περνά χωρίς να κάνω κάτι εποικοδομητικό.
14. Η κακία και η βλακεία των ανθρώπων.
15. Να είμαι κοντά στο να συμβιβαστώ.
16. Ότι οι άλλοι δεν με ξέρουν.
17. Μη σβηστούν οι αναμνήσεις μου.
18. Μη παραμελήσω τις ελπίδες μου.
19. Μη χαθώ «μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου».
20. Μη κάνω λάθη στη δουλειά μου.

6 comments:

Anonymous said...

Άνοιξε τότε τα χέρια σου και μάζεψε λίγη αγάπη...Και χαμογέλα, κάνει τους άλλους να ανησυχούν.

nakupenda said...

Ω, μα χαμογελώ σε κάθε ευκαιρία! (πλην των στιγμών που με πιάνουν οι ντροπές μου κ κοκκινίζω...)

Μα κι έτσι ακόμα, δεν παύω να υποφέρω μερικές φορές...

Caesar said...

[Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα...]

Anonymous said...

Ο χειρότερος μου φόβος είναι να μη μάθουν οι άλλοι τί φοβάμαι!!

George said...

Πολύ όμορφα όσα σε φοβίζουν. Θα ήθελα πάντως να διαβάσω και όλα όσα δεν σε φοβίζουν. ;-)

nakupenda said...

"Πολύ όμορφα όσα σε φοβίζουν. Θα ήθελα πάντως να διαβάσω και όλα όσα δεν σε φοβίζουν. ;-)"

Coming soon....