Wednesday 21 February 2007

Τι 5, τι 10, τι 15...


Παίρνω τη σκυτάλη από τον caesar και...

Θα γράψω λίγα πράγματα για μένα που δε θα σκεφτόσασταν να με ρωτήσετε. Για τα υπόλοιπα, είμαι ανοιχτό βιβλίο...

* δεν μπουσούλησα ποτέ σαν τα υπόλοιπα νήπια.

* κουτούλησα -και έσπασα- ολόκληρη τζαμαρία μπαλκονόπορτας.

* ο Ελύτης με κάνει να κλαίω.

* οι τσούχτρες και τα κουνούπια μ'αγαπάνε.

* παραλίγο να δω πάω στα κυπαρίσσια 4 φορές (από ομφάλιο λώρο, από αυτοκίνητο, από καραμέλα που έκατσε στο λαιμό & από αναρρίχηση σε βράχο).

* από τις "4 Εποχές" του Βιβάλντι μ'αρέσει το "Καλοκαίρι".

* έχω οδηγήσει Lamborghini.

* όταν πήγα στην Ιταλία μίλησα αρχικά αγγλικά και μου απαντήσανε στα ιταλικά και ύστερα που μίλησα ιταλικά μου απαντήσανε στα αγγλικά...

* κοιμάμαι σε εμβρυακή στάση και συνήθως στην αριστερή πλευρά.

* με το μισό μου σόι δε μιλάω αν και αγαπιόμαστε πάρα πολύ (μιλάμε άλλη γλώσσα). Όταν βλεπόμαστε πάντως επικοινωνούμε με τη γλώσσα του σώματος, σήματα Μορς, ότι κάτσει...

* έχω χάσει συνέντευξη για δουλειά που ήθελα πολύ, εξαιτίας hangover...

* είχα βρει το ΙΔΑΝΙΚΟ μοντέλο να ποζάρει για να το ζωγραφίσω, αλλά δυστυχώς το έχασα πριν προλάβω να κάνω το πείραμά μου..

* όταν ήμουν μικρούλα ήθελα να γίνω ζωγράφος, κτηνίατρος, ψυχολόγος, ιατροδικαστής, "κοράκι" και συγγραφέας... Όταν όλοι ανατρίχιαζαν με το "ιατροδικαστής" τους έλεγα "Ε, κάποιος δε πρέπει να το κάνει κι αυτό;..." (για το "κοράκι" δε μίλησα σε κανέναν, το είχα στο μυαλό μου ως part-time απασχόληση τα καλοκαίρια για χαρτζιλίκι..)

* η απάντησή μου όταν με ρωτάγανε αν έχω αδέρφια ήταν πάντα "Όχι, αλλά έχω σκύλο!"

* πρότυπο ζωής ήταν, είναι και θα είναι ο Γκάρφιλντ!


Λοιπόν, το ξέρω ότι σαν τον hracker, δεν τήρησα τον κανονισμό με τα 5 πράγματα, αλλά δε βαριέσαι.. Δίνω τη σκυτάλη στους:
- Στοχαστή
- Τριαντ-άρη
- Αρίστη
- Αρχιτεμπέλα
- deadendmind

16 comments:

Αρίστη said...

Ευχαριστώ για την πάσα... Αλλά να 'ξερες σε τι μπελάδες με βάζεις! Ο πατέρας μου διαβάζει το blog μου, το site μου και το site του bookcrossing μη σου πω! Οπότε εδώ και 20 λεπτά γράφω και σβήνω! Ααααχ! Πάλι θα αυτολογοκριθώ και δεν έχει πλάκα... :-(

Υ.Γ. Όταν βρεθούμε από κοντά θύμισε μου να συζητήσουμε μια δυο από τις εξομολογήσεις σου! Αυτή με το μοντέλο πρώτη πρώτη! Χε χε!

nakupenda said...

No problem, να συζητήσουμε ότι θες, και εδώ ακόμα.

Προτείνω σαν λύση στο πρόβλημά σου να γράψεις την απάντησή σου εδώ στα σχόλια... Δεν έχει γούστο η λογοκρισία!

Anonymous said...

Πολύ μου αρέσει αυτό το παιχνίδι, και παρόλο που δεν είμαι blogger, χαίρομαι που κάποιος αποφάσισε να με παίξει! :-)

Το πρόβλημα μου είναι ότι δε ξέρω που να γράψω τις 5 αλήθειες για εμένα. Κάπου χύμα στο site, εδώ, σε έναν πίνακα ανακοινώσεων... που;

nakupenda said...

Για δική σας ευκολία, δεν έχω πρόβλημα να γράψετε εδώ, σε μορφή σχολίου, οι μη bloggers. Αν arxitempela, θέλεις στο site σου, πάλι κανένα πρόβλημα! ;-)

George said...

Εμένα μου άρεσε που κλαίς με τον Ελύτη και σε αγαπάνε τα κουνούπια και οι τσούχτρες. Βρέ μπάς και τα μπέρδεψες; ;-)

paraxeno said...

αχ τα κουνουπια κι εμέ πόσο με αγαπάνε, δεν μπορείς να φανταστείς.... επίσης δυο τζάμια μια μύτη κι ενας τοίχος σπασμένος στα μικράτα μου.. χάρηκα που σε πέτυχα... η μόνη διαφορά είναι ότι δεν ήθελα να γίνω ιατροδικαστής... αλλά κάτι σα γιατρός χωρίς σύνορα... πόσο ίδιοι και αλλιώτικοι μαζί είμαστε οι ανθρώποι!!! θαυμάσιο είναι!

Caesar said...

Ο Ελύτης όμως είχε γράψει για την "Alfa Romeo" ;-)

nakupenda said...

@george: καλόοο.... ;-)

@paraxeno: είδες τι εκπλήξεις σου επιφυλάσσει η μοίρα στην Bloggούπολη;
Μη μου πεις ότι είσαι και bookcrosser, θα τρελαθώ!!

nakupenda said...

Ceasar, καλές κ οι Alfa Romeo αλλά συνήθως μου τη σπάνε οι οδηγοί τους..
Επίσης -τώρα το ανακάλυψα, ντροπή- ο Ελύτης έχει γράψει κ ποίημα με τίτλο το όνομά μου.. Όποιος το βρει (**bookcrossers αποκλείεστε!!**) κερδίζει την εμπειρία του να συνεντευξιαστεί από εμένα σε αυτό εδώ το blog...... Όποιος τολμά...

hracker said...

ενδιαφέροντα και όμορφα αυτά που διάβασα. Θα σταθώ στο ιδανικό μοντέλο. Πώς/τι είναι το ιδανικό μοντέλο;

George said...

Εύα εμένα μήπως ξέχασες να με αποκλείσεις ;
Την κέρδισα την συνέντευξη;

nakupenda said...

Αχ, όλοι στο μοντέλο σταθήκατε; Ήταν απλά το ομορφότερο πρόσωπο κολλημένο στο ομορφότερο κεφάλι, που ήταν ενσωματωμένο στο ομορφότερο κορμί που έχω δει.. Ονόματα δε λέμε...
Βέβαια η μνήμη μου δε με γελά, ακόμα θυμάμαι. Αλλά δεν είναι το ίδιο να ζωγραφίζεις από μνήμης..

Το είχα άχτι να μου ποζαρει, αλλά ποτέ δε μου έκανε το χατίρι.. ;-((

nakupenda said...

Αααχ, άτιμο Mail...!!!!!
Εννοείται, εφόσον είσαι ο τολμών... που θα απαντήσει στις ερωτήσεις μου. Όρισε ημερομηνία για να λάβει χώρα η συνέντευξη στο msn καλύτερα, αλλιώς θα σου τη στείλω με mail (again*) B-)

Anonymous said...

Ε γιατί απέκλεισες τους bookcrossers από τον διαγωνισμό του Ελύτη;
Χμ... τί να πω η συνέντευξη είναι σικέ!! :-)

George said...

Την περιμένω ακόμα.

Anonymous said...

Είπα τελικά να μην σου φάω το χώρο σου με τα δικά μου 5 μυστικά (που μόνο μυστικά δεν είναι!!) οπότε τα έγραψα εδώ:

http://www.network54.com/Forum/524557/

Thanks για την πρόσκληση nakupenda!!