Sunday 15 July 2007

Ραντεβού Νο.1

*τα κείμενα που θα ακολουθήσουν ίσως δεν είναι όπως τα περιμένατε, αλλά σίγουρα αυτά που περιγράφουν είναι όπως τα έζησα εγώ* :)

tzoutzou το τραγουδάκι για σένα κ την aaouts!

Βροντά, χτυπά δυνατά η καρδιά μου κι εγώ χορεύω καθώς ετοιμάζομαι με τραγούδια που σε τρελαίνουν, δεν ξέρω τι λέω ούτε τι θα κάνω. Απλά θα περάσουμε καλά, με τον έρωτα, τη φευγαλέα αγάπη μου… Φεύγω, τρέχω γρήγορα, μπαίνω στο λεωφορείο, χορεύω κι εκεί, γλυκοκοιτάω τον ωραίο οδηγό, στροβιλίζομαι πριν κατέβω και μ’ ένα σάλτο πηδάω στο κενό και απομακρύνομαι! Μα εσύ δε με ξέρεις, δε με βλέπεις καθαρά και ποιος σου είπε ότι πειράζει, με αυτή την αυθόρμητη γραφή θα δεις ότι όλα είναι μια χαρά* Τριγυρνάω, χορεύω ρυθμικά, έρχομαι να σε βρω, για να μου πεις πως έχεις δώσει αλλού τη ψυχή σου! Και δε σταματώ, συνεχίζω το τραγούδι πάλι ζωντανά, τίποτα δε θα με λυπήσει, με μια σβούρα στρίβω στη γωνία και χοροπηδώντας σ'εγκαταλείπω. . .

7 comments:

elen said...

τι όμορφο κείμενο είναι καλέ!
να μην θες να τελειώσει :)
μη σταματάς !!
πεταλούδα, μη σταματάς :))
καλησπέρα σου,
χάρηκα πολύ

just..living!!! said...

Πολύ όμορφο κείμενο όντως..!!!

Άντε ταξίδεψε μας και άλλο..πραγματικά!!!

:-)

par...alogos said...

Μην τον πετύχω!!!
Αλλά από την άλλη...

Σπύρος Σεραφείμ said...

συνέχισε να στροβιλίζεσαι!

pittermilk said...

...ΜΠΛΟΥΜ!..

nakupenda said...

elen, just...living, σπύρο thank you all πολύ-πολύ :)

παράλολαλολαλολαγε! και να τον πετύχεις τώρα πια...

pitter ευτυχώς που είχα μπρατσάκια...!

Anonymous said...

Eυχαριστουμε για το τραγουδακι!!!Χαθηκες ομως βρε!!Αντε να παμε για κανα καφε.....