Wednesday 18 July 2007

Ραντεβού Νο.4



“Καλά ρε, σου ζήτησε ο … να βγείτε (τι άντρας Θεέ μου!) κι εσύ μωρή βλαμμένη είπες όχι;; Τι να σου πω…
Για πες… τι έγινε τη τελευταία φορά;”


Είναι να μου κάνει ο άλλος το *κλικ* βρε παιδί μου - αν δε γίνει αυτό, όσο καλός, χρυσός, έξυπνος, αστείος, ευγενικός κι ωραίος να’ ναι, δε μπορώ να κάνω τίποτα παραπάνω απ’ το να είμαι ευγενική. Δεν είναι θέμα δικής του αντίδρασης και αντιμετώπισης, ακόμα και τρελό φτύσιμο να μου ρίξει, δε θα ψαρώσω απλά γιατί δεν μου «είπε» τίποτα το ιδιαίτερο η γνωριμία μαζί του.
Μια φορά έκανα το τραγικό λάθος να βγω και να ξαναβγώ και να ξαναματαβγώ με κάποιον που ήταν αμαρτία –κατά τα λεγόμενα των φίλων μου- να με κοιτάξει και να μη του δώσω σημασία. Έλα όμως που ό,τι έγινε το σκυλομετάνιωσα, γιατί χαράμισα πολύ χρόνο για κάποιον (όχι ότι δε το άξιζε) με τον οποίο δεν ήθελα σχέση, ενώ ήθελα γενικώς. Δεν με ενέπνεε για συναισθηματισμούς. Καλοκαίρι ήταν, η καρδιά μου ελεύθερη για νέες περιπέτειες κι εκείνος δε πέρασε εντελώς απαρατήρητος... Όμως δεν ήμουν ερωτευμένη μαζί του ούτε στο ελάχιστο και παράλληλα δε μου πέρναγαν απαρατήρητοι και πολλοί άλλοι... Οπότε το θέμα ήταν καθαρά να δεθώ μαζί του, να βρω κάποιο ενδιαφέρον στο ενδεχόμενο να είμαι η κοπέλα του, πράγμα που δεν έγινε στις τόσες φορές που βγήκαμε. As simple as that.

16 comments:

3 parties a day said...

Έτσι είναι. Δεν μπορούμε να κάνουμε σχέσεις επειδή επιμένουν οι φίλοι μας. Ή υπάρχει χημεία ή δεν υπάρχει. Τέρμα. Και μιλώ εκ πείρας!

Σοφία said...

Δεν με ενέπνεε για συναισθηματισμούς.

Αυτή η φράση τα λέει όλα! Ή σου κάνει κλικ ή όχι. Τι ουσία έχει να το παλεύεις; Αυτά τα πράγματα έρχονται μόνα τους.
Καλημέρα!

pittermilk said...

Βαθιά πληγή, παλιά πληγή, μονάκριβη δική μου
την ξεριζώνω απ' την καρδιά, φυτρώνει στην αυλή μου
Αγαπημένα πρόσωπα, αγαπημένα μάτια
έρχονται σαν τα κύματα και αφήνουν καταακάθια

το φτυαράτσι said...

Αλήθεια αν σου κάνει κλικ ένας που οι φίλοι σου τον βλέπουν άσκημο,εσύ τι θα κάνεις;

oneiroparmenh said...

Εγώ συμφωνώ με τη Σοφία.Ή σου κάνει ή δεν σου κάνει το κλικ...Δεν έχει νόημα να πιέζουμε καταστάσεις πόσο μάλλον μετά από προτροπές "φίλων" που,συγνώμμη κιόλας,αλλά ο τρόπος που σε αντιμετωπίζουν δείχνει πως δεν σε εκτιμούν όσο θα έπρεπε...

Anonymous said...

Πέστα χρυσόστομη! Αν δε σου κάνει κούκου γιατί να ζοριστείς; Δες και αυτό:

Anonymous said...

http://lexotanila.blogspot.com/2007/07/k.html

nakupenda said...

3 parties! Υπήρχε χημεία αλλά όχι έρωτας. Αν γίνομαι αντιληπτή...

Σοφία! γεια σου. Συμφωνώ. Μαζί σου. Όμως υπάρχει κ η άλλη 'σχολή' (των φίλων μου!) που λέει "Να βγείτε μερικές φορές, να γνωριστείτε και που ξέρεις, μπορεί και να τον ερωτευθείς!"
Δε παμ'καλά....

pittermilk! ευτυχώς χωρίσαμε τα τσανάκια μας με τον εν λόγω κύριο (ή κυούριο) πριν δημιουργηθεί πληγή. Να'σαι καλά για την ποίηση

φτυαράτσι! μη το γελάς, έχει τύχει ουκ ολίγες φορές. Ο έρωτας είναι τυφλός. Τι να πω.

ονειροπαρμένη, στους φίλους μου αναφέρεσαι φαντάζομαι... Είναι απλά θέμα αντίληψης. Δεν είναι τόσο ρομαντικοί μάλλον, αλλά θέλουν το καλύτερο για μένα. Βλέπουν καλό παιδί με αισθήματα για μένα και λένε, γιατί δε τον θέλει; Όπως ανέφερα κ πριν, πιστεύουν ότι ο έρωτας έρχεται και πολύ μετά.... Δε μου έχει τύχει όμως. Μερσί για την επίσκεψη.

μπιρμπίλω, ωραίο το λινκάκι!!!

Byronas said...

Well said nakupenda!

Είναι φορές που μας κάνουν κλικ άνθρωποι που μυρίζουν απο μακριά προβλήματα. Αυτά θα μας γεράσουν...

(Μόνο εγώ βρίσκω την photo στο post απίστευτα αισθησιακή;;;)

George said...

Κλικ! Κλικ! Κλικ!

Ploutwnios said...

Σωστή σε βρίσκω...

the BluElephant said...

αυτό πραγματικά είναι άσχημο κώλυμα. καλύτερα να αποφεύγετε...!

στην χειρότερη των καταστάσεων είσαι μέσα σε μια σφαίρα που σε περιορίζει χωρίς λόγο και αιτία...

ότι δεν είναι γνήσιο και 'γνώριμο' να αποφεύγετε ευγενικά

'καλύτερα το εγώ για λίγο μοναχό, παρά εγκλωβισμένο'

an205 said...

η ατάκα που με σκοτώνει
"καλό παιδί είσαι αλλά για φίλος..." αουτς

nakupenda said...

byrona__δε πειράζει, ας μας γεράσουν. Τι να θυμόμαστε καλύτερα; Ένα κλικ που μας γέρασε αλλά το ζήσαμε με την ψυχή μας ή ένα μη-κλικ που πέρασε εύκολα και άνετα αλλά δε μας είπε τίποτα;

george-rose__μακάρι να γινόταν έτσι εύκολα!!!

ploutwnie__σωστή ξε-σωστή, i can't change...

bluelephant__και για πολύ 'μοναχό', από το 'εγκλωβισμένο'... τι λες τώρα..!

an205__δε το έχω πει ποτέ!! Ίσα-ίσα, μάλλον το έχω ακούσει... :S

par...alogos said...

Αφήστε το κλικ και πιάστε το MAXIM!!!

*Αυτό το Word Verification έχει δυσκολέψει απίστευτα. 3 φορά δοκιμάζω...

nakupenda said...

αμαν βρε παραλογε ολο γκρινια εισαι ;))) φιλάκια!

ΥΓ: εχουμε και MAXIM αμα θες..!