Monday 16 July 2007

Ραντεβού Νο.2


Ξέχασα να γράψω για το προηγούμενο κειμενάκι, να το διαβάσετε πολύ-πολύ γρήγορα, για να μπείτε στο πνεύμα... όπως κι αυτό εδώ, με ρυθμό! ;)




Τηλεφωνώ με αγωνία
και μια σούπερ δικαιολογία
ρωτάω αν θες να βγούμε
λες «μα πώς μπορούμε»
λεω «απλά κι ωραία»
… «τότε εντάξει, με παρέα;»
λέω «όχι βέβαια, οι δυο μας»
λες «καλά κι ο εγωισμός μας;»

Βγαίνουμε έξω και κάνει κρύο
σ’ έχω στήσει στο σημείο
πρέπει να πέρασε μισάωρο
με βλέπεις έρχομαι και πάω εγώ
να χαιρετήσω
μα δε θες να σου μιλήσω
«εντάξει, έκανα βλακεία»
… «πάμε τώρα κι ασ’ τ’ αστεία»

Καθόμαστε λοιπόν στο τραπεζάκι
στήνομαι ωραία, σωστό κουκλάκι
περνούν οι ώρες και βαριέσαι
μα δε θες να πεις «άι χέσε»
εκνευρίζομαι γιατί το δέχτηκες
ναι ρε, φταις που καταδέχτηκες
να βγεις με μένα ενώ σε θέλω
κι εσύ το παίζεις ΠωΠω τι καπέλο!

Αλλά δε πειράζει, και ξέρεις το γιατί;
αύριο θα κάνω μιζανπλί!
τότε θα ζηλέψεις και θα σκάσεις
θα τρέξεις να προλάβεις
γιατί είστε χαζοί οι άντρες
δε ξέρετε ότι τάζετε παπάδες
ύστερα σκόνη αφήνετε ξοπίσω
τρέχετε μετά το λεωφορείο!@#$%^&*

Όμως έτσι για την ιστορία
φυσικά παρέμεινα κυρία
έτρεξες εντέλει να με βρεις
σε συγχώρεσα λόγω τιμής
και δε θα σ’ άφηνα να νιώσεις έτσι
αν εσύ δεν είχες πιστέψει
ότι για πάντα θα είμαστε μαζί
καμαρώνοντάς σε στο ρόλο του Ναζί

15 comments:

pittermilk said...

Εχει ωραίο ρυθμό,πλοκή(θα μπορούσε να γινει πολύ σουξε τραγουδακι)
Πολύ χαρουμενο ποιηματάκι μέχρι που φτάνει στο ναζι φίναλε και εκει μου σηκώνεται η τρίχα...

η τελειωμένη said...

Πολύ καλό!Έτσι εσύ να παραμένεις κυουρία και να σε κυνηγάει ο άλλος, αλλιώς χάνεις το παιχνίδι!Την καλημέρα μου!

το φτυαράτσι said...

Πάνω που λέει τελειωμένη το έχω γράψει εγώ αλλα επειδή χρησιμοποιούσαμε το ίδιο pc ξέχασα να αλλάξω κοδικό!Ελπιζω να έχω ελαφριντικό λόγω κουλαμάρας!

nakupenda said...

πιττερμιλκ! αφού ήταν Ναζί ο άνθρωπος, έπρεπε να το ανάφέρω! Είπα να το αφήσω για το τέλος, να κάνω απότομο κ δραματικό κλείσιμο τύπου Πόε... Ε αφού ανατρίχιασες, κάτι θα κατάφερα :Ρ

φτυαράτσι! έτσι, έτσι, μια "σούπερ δικαιολογία" κι εσύ ;)

*have a nice day everybody!
(εγώ έγραψα καλά στο προτελευταίο μάθημα σήμερα! μετά ψώνισα μαγιό και τώρα είμαι κομπλέ να φύγω σφαίρα για τα καταγάλανα νερά της Αττικής!!)

Byronas said...

Βγαίνει reggae τραγουδάκι στο πολύ άνετο. pittermilk, κάνε επιμέλεια της μουσικής επένδυσης :P

nakupenda said: "τα καταγάλανα νερά της Αττικής"
Τα ποια;;;;;;;

Suspect said...

Ποτε μη λες σε μια γυναικα ότι θα κανεις τα παντα για να την κανεις ευτυχισμενη.
Μπορει να τα κανεις….

stefanos said...

και ρέγγε και σαρδέλε και απ'όλα

καλοκαιρινότατο και χωρίς ίδρωτα

δροσερή μας παρουσία, μας ταξιδεύεις ευχάριστα

nakupenda said...

byrona θα έχεις κ δικαιώματα από το δίσκο για την ιδέα που έριξες :Ρ

suspect αν δε το πεις -για να μη πω αν δε τα κάνεις- θα φύγει...

nakupenda said...

χεχε, γεια σου Στέφανε :D

par...alogos said...

"πρέπει να πέρασε μισάωρο"

Δεν παλεύεστε οι γυναίκες...
Μία είναι η λύση:
μία ώρα καθυστέρηση εσύ, δέκα εγώ!!!

George said...

Το αν είναι ωραίο σαν τραγουδάκι το αφήνω για ειδικότερους απο μένα.
Εμένα μου άρεσε που έμεινες κυρία!!
Πάντως εδώ που τα λέμε αν ξέπεφτες και λίγουλάκι που ξέρεις μπορεί να ήταν και καλό!
Καλά μια κουβέντα είπα!

just..living!!! said...

Κυουρία..!!!

Έτσι έτσι..!!!χχχ

:-)

an205 said...

Το ενυδρείο
Είμαστε οι δύο μας στο ενυδρείο μας ευτυχισμένοι
πάνω στο σύνθετο μες στο σαλόνι μας εντοιχισμένοι
Μα η αγάπη μας δεν είναι θάλασσα, δεν είναι πλοίο
εμείς το φτιάξαμε και το ελέγχουμε το ενυδρείο

Παραμονεύουνε οι δήθεν φίλοι μας ξελιγωμένοι
δεν το αντέχουνε έτσι που δείχνουμε ερωτευμένοι
Έχουμε σύστημα έχουμε μέθοδο έχουμε χάρη
είμαστε αγάπη μου, ένα αμφίβιο ψαροζευγάρι

Είμαστε οι δύο μας στο ενυδρείο μας ευτυχισμένοι
πάνω στο σύνθετο μες στο σαλόνι μας εντοιχισμένοι
Είναι η σχέση μας πατροπαράδοτη και κουρδισμένη
απ' τους παππούδες μας και τις γιαγιάδες μας δοκιμασμένη

Aλα, άλα, κι αν μας ρίξουν μες στη γυάλα
άλα, άλα, μια σκυλού, μια αλανιάρα
και σε πάρει από μένα
αχ θα μείνω εγώ μπουκάλα

'Aλα, άλα, μη φοβάσαι Ζιγκουάλα
άλα, άλα, του έρωτά μας η φουσκάλα
θα τ' αντέξει και το τρίο
στο μικρό μας ενυδρείο

Πλουτς πλιτς πλιτς πλατς πλατς πλατς
πλουτς πλατς τσουλήθρες
πλουτς πλιτς πλιτς πλατς πλατς πλατς
στις μπουρμπουλήθρες
πλουτς πλιτς πλατς

Anonymous said...

νάις!

nakupenda said...

παράλογε => από το πόνημά μου που αξίζει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Νόμπελ λογοτεχνίας εσύ αυτό κράτησες;;; :Ρ

george, just living => εμ τι τώρα, μπρίκια κολλάμε; Σωστή κυουρία! Δε γίνεται αλλιώς δουλειά, αυτό κατάλαβα.

an205 => !!!!!
(πολύ θέλω να το ακούσω αυτό)

keimgreek => θενκς ντίαρ*