Tuesday 17 July 2007

Ραντεβού Νο.3



Το εν λόγω παλικάρι κλήθηκε από τη μαμά πατρίδα εδώ και καιρό. Τελευταία φορά τον είδα πριν μισό χρόνο περίπου και μου στέλνει μηνύματα κατά διαστήματα «Θέλω να γυρίσω να σε δω μίρι μίρι και σ’ έχω επιθυμήσει μίρι μίρι μου’ χεις λείψει... (καλά, μόνο Μαζωνάκη ακούει αυτός στο στρατόπεδο;)» Άντε λέω, να βγούμε, καλό παιδί ήταν απ’ ότι θυμάμαι :-)

Πάμε σε μια τρέντυ καφετέρια σ’ ένα προάστιο της Αθήνας που δεν ήξερα ότι υπάρχει.

Να σου τα –κρύα- αστεία και τα επακόλουθα –πικρά- γέλια, να σου και οι κλασικές ιστορίες απ’ το στρατό, οι αναλυτικές αναφορές σε παιδιά, σκυλιά, γατιά, όοοολο το οικογενειακό δέντρο, τα παιδικά χρόνια με μαλλί της γριάς και λούνα παρκ, ώσπου! φτάνουμε στο τώρα, «πώς πάει η δουλειά;» «Α, μια χαρά.» Και να σου το θάψιμο του διευθυντή, η περιγραφή των εργασιακών καθηκόντων με το Νι και με το Σίγμα, το πώς κατάφερε να βρει τέτοια καλή δουλειά και ΧΩΡΙΣ μέσο!! Μετά κατέληξε στο πώς πίνει τον καφέ, πόση κανέλα του αρέσει στο παστίτσιο και τι χρώμα κάλτσες πάνε με τα ρούχα του.

Δεν είναι ότι μίλαγε πολύ, δεν είναι ότι μίλαγε μόνο για τον εαυτό του κι ότι δε ρώτησε απολύτως τίποτα για μένα, παρά μόνο αν ξέρω να μαγειρεύω (όχι ρε! και ούτε θα μάθω για σένα!!)… Ούτε είναι το ότι είμαστε η μέρα με τη νύχτα, οπότε ίσως καλά έκανε και αποκαλύφθηκε έτσι για να το χωνέψω τώρα που είναι νωρίς, αλλά δεν άφησε να πλανηθεί κανένα αστεράκι ερωτικής διάθεσης στην ατμόσφαιρα, όλα ήταν πεζά και τετριμμένα και ξέρετε πόσο ρομαντική είμαι…*
Σαν να βγήκα με το φιλαράκι μου… Μόνο που δε με σκούντηξε πειραχτικά στον ώμο «Γειάαααα σου ρε Εύα με τα ωραία σου!» οπότε κι εγώ απαντούσα κάπως … έτσι:

«Ναι όντως είναι ωραία στο Χαλκούτσι το καλοκαίρι, όχι εγώ δεν έχω σόι εκεί, ναι δυο τσιγάρα δρόμος απ’ την Αθήνα, α! και το rockwave δυο βήματα. Ποιο rockwave…; Τίποτα μωρέ, κάτι φρικιά στήνουν μια σκηνή και κωλοχτυπιούνται, μπα, δεν είναι για σένα αυτά, εσύ θες κάτι πιο κουλτουριάρικο.»
«Μα κι εγώ εκτιμώ ένα καλό σπιτικό μουσακά. Η μάνα μου τον φτιάχνει τέλειο - μάλλον όμως θα παντρευτώ σεφ για να γλιτώσω από τον κόπο…!»
«Α λυπάμαι, καραόκε μόνο σαν ακροατήριο. Εκτός αν θες να σου κρατάω το μικρόφωνο.»
«Φυσικά και πάει άσπρο φανελάκι με γαλάζιο πουκάμισο, αν κι εμένα μου θυμίζει σερβιτόρο, εξαρτάται πώς θα το συνοδέψεις όμως, μη βάλεις και μαύρο μοκασίνι ε; λουστρίνι κιόλας;…»

Γενικά έχω μια τάση προς την ειρωνεία, όταν αρχίζω να εκνευρίζομαι λιγάκι. Άλλοι λένε ότι είναι φλε(γ)ματικό βρετανικό χιούμορ, άλλοι ότι είμαι αλλού γι’ αλλού, άλλοι δε παίρνουν καν πρέφα ότι γίνομαι σαρκαστική… Ουφ! Η ευγένεια με μάρανε. Γιατί το να κοροϊδεύω –χαριτωμένα πάντα- όταν ο άλλος μου λέει βλακείες το κάνω για να μη του τα χώσω άγρια και γίνουμε από δυο χωριά... Τώρα θα μου πεις… υπάρχει περίπτωση να είμαστε κι απ’ το ίδιο;

14 comments:

november said...

Δεν ήξερες, δε ρώταγες, που πήγες να μπλεξεις με φαντάρο; :-))

par...alogos said...

"άλλοι δε παίρνουν καν πρέφα ότι γίνομαι σαρκαστική… Ουφ! Η ευγένεια με μάρανε. Γιατί το να κοροϊδεύω –χαριτωμένα πάντα- όταν ο άλλος μου λέει βλακείες το κάνω για να μη του τα χώσω άγρια και γίνουμε από δυο χωριά..."

Αγγλικό χιούμορ που χρειάζεται υπότιτλους για άτομα που λένε βλακείες...κάτι μου θυμίζει αυτό
:( :( :( :(

tk said...

Λέμε για τις γυναίκες ότι είναι ξινές, δύσκολες μπλα, μπλα. Αλλά κι εμείς είμαστε. Μη δούμε μ$#^ί να χωθούμε. Δεν σκεφτόμαστε, μας παίρνει, δεν μας παίρνει, ταιριάζουμε, δεν ταιριάζουμε. Προσωπικά αυτό το ψιλοειρωνικό το θεωρώ ό,τι καλύτερο για να δείξεις στον άλλο ότι δεν πάει. Εμ, εμείς φταίμε που κάναμε τις γυναίκες έτσι και τώρα αντί να χτυπάμε τον κώλο μας κάτω, κλαιγόμαστε και τα ρίχνουμε σε αυτές.

Υ.Γ. πάντως το καλύτερο θα 'τανε να πει μια γυναίκα σε κάποιον. "κοίτα ρε μήτσο δεν πάει που δεν πάει το πράμα, δεν πληρώνεις, να πάμε να ρίξουμε κανάν ύπνο γιατί έχουμε και κομμωτήριο αύριο!!!!"

par...alogos said...

αυτό το ψιλοειρωνικό το θεωρώ ό,τι καλύτερο

Χτύπα κι εσύ...

"κοίτα ρε μήτσο δεν πάει που δεν πάει το πράμα..."

Το ξέρω ότι αναφέρεστε σε μένα...
:( :( :( :(

Πάλι καλά που δεν έχω παει στρατό δηλαδή και δεν μιλάω πάρα μόνο για Nash equilibria...

το φτυαράτσι said...

Αχ όντως πολύ βαρετός δεν είναι σαν και εσένα ρομαντικούλης!!!

J. said...

Το ειρωνεύεσθαι εστί φιλοσοφείν.
Πάντως σκέψου και το άλλο : Μπορεί ο άνθρωπος να ήθελε μία φάση αποσυμπίεσης όταν γυρνούσε από το στρατό. ΄Οπως οι αστροναύτες που δεν τους αφήνουν αμέσως στη βαρύτητα...

nakupenda said...

november - έχω γνωρίσει και μια χαρά φαντάρους :)

παράλογε* δεν ισχύει αυτό!!! Το αγγλικό χιούμορ το φυλάω και για τους μη λέγοντες βλακείες :)

morfea...φοβερή η ατάκα που προτείνεις, θα την έχω στα υπ'όψιν ;) χωρίς το "Μήτσο" όμως..!

φτυαράτσι, όχι για να δεις τι κουλοί άνθρωποι κυκλοφορούν!

j! welcome! Το σκέφτηκα αυτό που λες, και πάλι όμως....

Anonymous said...

κοπέλα μου μακριά από φαντάρους; Πέρνα λίγο και από εμάς να σε πούμε τι και πως. Καλά θα σου δώσω ραντεβού να ανεβάσεις (με το δικό σου όνομα βεβαίως - μη μας βγει και το όνομα δεσμευμένες κιουρίες) να κατουρηθείς! Τελικά είμαστε νούμερα, άντρες γυναίκες, ανεξαιρέτως... Μόνο που οι γυναίκες είναι νούμερο 1 ;)

nakupenda said...

Βρε τι έχετε πάθει με τους φαντάρους; Υπάρχουν και καλοί σε λέω!

Anonymous said...

hmm
θα διαβάσω το blog σου...

3 parties a day said...

Μου θυμίζεις το παρελθόν! :)))
Κι έχουν πολλά να δούνε ακόμα τα μάτια σου...

nakupenda said...

e- γεια σου. Διάβασέ το να δούμε τι θα καταλάβεις! Σε προειδοποιώ όμως, είναι άκρως ρηχό, φτωχό σε νοήματα και καμιά φορά ηλίθια σουρρεαλιστικό. Επίσης αρκετά γκρινιάρικο και μίζερο.

3 parties- ώι μάνα μ'

M said...

Ξύνεις πληγές καμάρι μου. By the way, συμφωνώ ότι υπάρχουν όντως και καλοί φαντάροι, μόνο που ακόμα και αυτοί έχουν την τάση να σου τα κάνουν τσουρέκια με τα του στρατού... Αλλά κάτι έχεις στο μυαλό σου οπότε, πάσο. ;-)

nakupenda said...

m..... γεια σου για αρχή, και να σου πω ότι -για μένα τουλάχιστον- αν *αισθάνομαι* κάτι, δε πα να μου τα πρήξει και με του στρατού! Έτσι κι αλλιώς, εγώ δε θα πάω, γιατί να μη τις ακούσω τις ιστορίες;
Αλλά τα του ψαρέματος οικοκυρικών δεξιοτήτων, προίκας κλπ. μου προκαλούν αναγούλα!!!