Monday 23 July 2007

Μικρότητες??


θλίψη => θυμός => αγανάκτηση => αδυναμία => τύψεις => απόγνωση => . . .

*Θρυμματισμένα και άσχημα τα φύλλα πέφτουν κάτω κι ας είναι καλοκαίρι, νιώθω τη τσουγκράνα να με γδέρνει για να σκουπίσει τα φύλλα που τίναξα με το δικό μου χέρι. Τα τσαλάκωσα, τα έσφιξα, τα έριξα με δύναμη στο δρόμο. Μα είναι ελαφριά και στους κύκλους μέχρι να ξαπλώσουν πεθαμένα, μ' ακούμπησαν και μ' έκαψαν στα πόδια και στον ώμο. Τότε φώναξα και έβρισα και χτύπησα τον τοίχο, μόνο που η κακούργα μνήμη δε τρόμαξε μαζί μου. Αντίθετα γελάει και κοροϊδεύει τη κατάντια μου, λες κι εκείνη δε φταίει για όσα μου συμβαίνουν. Γιατί αν ήθελε θα με είχε προειδοποιήσει, τόσο καλά αν θυμόταν και να πει πως "αυτά θα ξαναγίνουν". Τέλος πάντων δεν ξέρω τι να κάνω, με καμμένα πόδια κι ο ώμος μου σακατεμένος, ποιος θα μου μιλήσει και ποιος θα περπατήσει πλάι μου; Ελπίζω να βρεθεί ένα φως γιατί είμαι και τυφλός, δεν βλέπω τίποτα απολύτως να βρίσκεται για μαξιλάρι μου.
... => φως στο βάθος => υποψία=> ελπίδα => ρίσκο => βουτιά => ευτυχία=> ...

6 comments:

το φτυαράτσι said...

Θα έρθει το φως και η ελπίδα σου!Ωραίο ποστ!Την κουλημέρα μου!

Grigsgr said...

αυτό το λουλούδι εννοώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111

nakupenda said...

Hello έβριμπάντυ :)
Πωω είχα καλομάθει τόσες μέρες με τα σχόλια.. κάτι πρέπει να κάνω ;Ρ

mmjrules said...

Είναι πολύ ωραίο και αληθινό!

Μόνο ένας αληθινός καλλιτέχνης θα μπορούσε να δει τόσο βαθιά και να πεί τόσα πολλά!

Φιλιά!

the BluElephant said...

Have you ever seen a flower down
Sometimes angels skip around
And in their blissful state of glee
Bump into a daisy or sweet pea.



...

:]

http://www.stanford.edu/~grg/images/orange_flower.jpg

nakupenda said...

mmj, Έχω βρει το μούσο μου κι εγώ φαίνεται! ;Ρ

blue elephant, very sweet!! Και τα λουλουδάκια δέσανε τέλεια*