Saturday 7 July 2007

...vamos surfar



Τις προάλλες πήγα σ' ένα latin μπαράκι κάπου πάνω απ'την Ηλιούπολη. Η Αθήνα πιάτο μπροστά μου με έκανε να μη δώσω την απαιτούμενη προσοχή στη παρέα μου...


Η μουσική με ταξίδεψε σε μέρη που δεν έχω επισκεφτεί, σε τροπικές παραλίες και beach bars όχι σαν τα ελληνικά αλλά... περισσότερο κουβανέζικα! Το ροδακινί παρεό ν' ανεμίζει και το δροσερό κοκτέιλ καρπούζι με τις χρωματιστές ομπρελίτσες...








Ο λατίνος χορευτής μαυρισμένος με χυτά μαλλιά φορώντας μόνο το μαγιό του κι ένα φανελάκι (ή χωρίς!) κατευθύνεται στο μπαρ για ένα μοχίτο ... βλέπω το tribal τατουάζ στην πλάτη του και αναρωτιέμαι αν η σανίδα του surf εκεί είναι δική του... Φυσικά και είναι!







Την παίρνει, την ανεβάζει πάνω απ' το κεφάλι του και τρέχει για τη θάλασσα... Κοίτα κάτι κύματα!


Μια μπάντα με κιθάρες και τύμπανα μικρά παίζει ένα ρυθμό πολύ αισθησιακό, θαρρείς πως είναι βράδυ... μα είναι...
Ο λατίνος χορευτής με πιάνει απ'τη μέση και με στριφογυρίζει, κουνιέται η μέση μου σε οχτάρια, δεξιά αριστερά, κοντά του και μακριά...! Έχει πλάκα να χορεύεις λάτιν! It's so sexy...

9 comments:

par...alogos said...

Εγώ όσες φορές έχω έρθει Αθήνα (2 στο σύνολο), πήγα σε ένα ωραίο μαγαζάκι στα Εξάρχεια (Ποδήλατο), αλλά ήταν χειμώνας!!!

Για καλοκαίρι θέλω να παω σε ένα μέρος που να έχει απόλυτη ησυχία.
Απόλυτη όμως...

nakupenda said...

Τι φρούτο είσαι εσύ;

Καλοκαιριάτικα μες στην κατά τ' άλλα καταθλιπτική Αθήνα ήσυχο μέρος....;
Δεν ξέρω ΟΥΤΕ ΕΝΑ! Άντε ίσως στο Θησειο... αλλά μπα....
;-)

Caesar said...

Ποιός σε πιάνει τώρα, έ ;))
Μάλλον τέλειωσε & η εξεταστική !

nakupenda said...

Όχι.... Γι'αυτό και η μελαγχολία! Ταξιδεύω με το νου ανάμεσα στα μαθήματα, σε 2 βδομάδες θα το κάνω και πράξη ;-)

par...alogos said...

Ε για αυτό κι εγώ πάω δεύτερο πόδι Χαλκιδικής τα τελευταία 16 χρόνια, γιατί εκεί βρίσκω την ησυχία που θέλω...

Άλλωστε είμαι από τους λίγους που για μπάνιο πηγαίνω συνήθως αργά το απόγευμα όταν δεν μένει κανείς στην θάλασσα. Αυτή η γαλήνη της χωρίς κανέναν γύρω με ηρεμεί...

nakupenda said...

Κι εγώ πέρασα φάση που πήγαινα για splish splash ή απ'τα χαράματα ή μετά τη δύση. Τώρα δε με απασχολεί και πολύ ο κόσμος, ίσα-ίσα, βρίσκω πιο εύκολα παρέα για ρακέτες ;-)

The thing that counts είναι το νερό, να μην έχει αηδιαστικές και ύποπτες φυσαλλίδες ή σκουπίδια να επιπλέουν κλπ. Συμπτωματικά (?) όμως, ωραίες παραλίες δεν έχω συναντήσει ποτέ με πάνω από 10 ανθρώπους γύρω....

Και για να μη ξεφεύγουμε από το μήνυμα του post (σε ποιον το λέω ε;!) beach bar με sexy λατίνους σερφίστες/part-time χορευτές να έχει η παραλία κι ας γίνεται ο χαμός!!! :-Ρ

pittermilk said...

Τρέλλο videaκι
Αν είσαι fan του είδους ενα σιντι του Paco De lucia ειναι το καλύτερο ειδίκα για καλοκαιράκι


...Μου Θύμησε την ταινία desperando με τον Andonio Banderas...

nakupenda said...

pittermilk, Welcome! Τον τσέκαρα τον Paco που προτείνεις, πολύ καλός αλλά το 'κλικ' μου έκανε ο Jesse.... και ο Antonio βέβαια δε παίζεται ;-)

Ay ay ay, ay ay mi amor!

pittermilk said...

ay mi morena
de mi corazon....