Tuesday 10 July 2007

My Guitar



Λατρεύω την ωραία μουσική με κιθάρα...




Όταν ήμουν μικρή ο πατέρας μου ήθελε να μάθω αλλά τότε έτρωγα τα νύχια μου (ξέρω, μπλιαχ!) και δεν ήθελα. Θα μπορούσα να παίξω με πενάκι θα μου πείτε, αλλά και πάλι, προτιμούσα να μάθω κάτι άλλο. Όχι πιάνο, πολύ συνηθισμένο. Ίσως φλάουτο ή βιολί. Είχα δει και τη Βανέσα Μέι κάποτε και ενθουσιάστηκα, είπα "Σαν κι αυτή θέλω να γίνω!" αλλά στη συνέχεια έθεσα άλλες προτεραιότητες στη ζωή μου - να μάθω ιταλικά, να έρθω πιο "κοντά" με το Γιωργάκη, να φτιάξω ένα γιγάντιο χάρτη με τις χώρες και τις πόλεις που θέλω να επισκεφτώ, να αποφασίσω αν θα γίνω ζωγράφος ή κτηνίατρος, να γνωρίσω καλύτερα τους φίλους μου, να πειραματιστώ με τα αθλήματα, να εξερευνήσω μέρη που αγαπούσα κλπ. Τελικά αρκέστηκα στη φλογέρα που μάθαμε στο σχολείο. Τώρα μετανιώνω που δεν είχα πάρει πιο ζεστά το θέμα της μουσικής μου παιδείας, όμως αν ήταν να παραμερίσω κάτι από τα προαναφερθέντα για να μάθω βιολί, καλύτερα που είμαι μουσικά αμόρφωτη.



Βέβαια.... ποτέ δεν είναι αργά!

20 comments:

γιωργος said...

Σίγουρα δεν είναι ποτέ αργά και ειδικά στην ηλικία σου...Οι γονείς μου δεν με άφησαν να μάθω πιάνο γιατί τότε το ιδιαίτερο στοίχιζε μόλις δέκα δραχμές. Ο πατέρας της δασκάλας ξεκίνησε να μαθαίνει πιάνο στα 35 του... Μόνο πείσμα θέλει. Και αν το θέλεις μη το αφήσεις να περάσει...

nakupenda said...

Είναι μέχρι να το πάρω απόφαση...

Επίσης είναι μέρχι να πάρω απόφαση τι απ'όλα θέλω να ξεκινήσω!...
Διάβασα κ το βιβλίο της ζουζούνας japanorange το "Κοντραμπάσο" και μπερδεύτηκα!
Μπα... μάλλον κιθαρίτσα.
(με φαντάζεσαι με μπαγλαμά;;!)

Στα 19 μια φίλη μου αποφάσισε να μάθει ηλεκτρική κιθάρα παρακαλώ! Εδώ και δύο χρόνια ασχολείται με πάθος μ'αυτήν (την έχει ονομάσει 'Ξεκωλάκι'), πήρε τώρα και ακουστική (τη 'Παρθενόπη'...) και γίνεται ο τρελός χαμός!

***Για πιάνο ξέρω μια καλή δασκάλα, αν ενδιαφέρεσαι ακόμα ;-)

par...alogos said...

1) Για πες μας για τον Γιωργάκη...
2) Γιατί τι έχει το φάγωμα των νυχιών. Η λιγότερο βλαβερή από τις κακιές συνήθειες...
3) Εγώ άρχισα με κιθάρα (1 χρόνο), συνέχισα με πιάνο (6 χρόνια), και κατέληξα σε φλογέρα, φλάουτο και κλαρινέτο... Ερασιτεχνικά βέβαια.
Πλέον δεν ξέρω καθόλου κιθάρα, καθόλου πιάνο και κατάλαβα ότι μου αρέσει να τραγουδάω οπότε και στα πνευστά έχω ένα θέμα...
4) Ένα τραγούδι λέει: "Όσο κι αν κανείς προσέχει όσο κι αν το κυνηγά, πάντα πάντα θα 'ναι αργά δεύτερη ζωή δεν έχει"
5) Για πες μας για τον Γιωργάκη... :P

nakupenda said...

Look to see, par...aloge -Κοίτα να δεις ήταν αυτός ο ιδιωματισμός, αλλά αφού δε πέρασες το proficiency μάλλον δε θα τον ξέρεις! ;-))

Τα φαγωμένα νύχια εκτός του ότι καθιστούν δύσκολο το παίξιμο της κιθάρας, δε ταιριάζουν με τα υπέροχα δάχτυλά μου...! Ce n'est pas chic.

Από Σεπτέμβρη θα ψάξω για δάσκαλο κιθάρας, το αποφάσισα.

Όσο για το Γιωργάκη... να'ταν κι άλλος ;-Ρ

pittermilk said...

ΞΕΚΙΝΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!
Αγοράζεις μια κλασσική κιθάρα{υπάρχουν και ηλεκτρακουστικές αλλά θα χαλάσεις τα δάχτυλά σου}
Αγοράζεις ή κάνεις download μια μέθοδο εκμάθησης μέχρι να πας στο δάσκαλο το Σεπτέμβρη.
Μέσα σε 2 μήνες θα μπορείς να βγάλεις απλά όμορφα αγαπημένα τραγουδάκια
Άντε βρε...καλή αρχή!!!

pittermilk said...

Paco de lucia...Θα τον λατρέψεις

an205 said...

Κιθαρίστας ή ντράμερ;;;
(αναρωτιόταν πριν μερικά χρόνια ο Γ.Γιοκαρίνης)

zero2one said...

Μεταξύ μας, κι εγώ θέλω να μάθω φυσαρμόνικα, μου έκαναν επίτηδες και μια δώρο, αλλά δεν την έχω πιάσει καλά-καλά ακόμα. Άρα μάλλον δεν το θέλω και τόσο πολύ, ή μάλλον όχι περισσότερο από άλλα πράγματα που κάνω ήδη...

Είναι κι αυτό θέμα προτεραιοτήτων και πόσο το θέλεις. Είσαι διατεθειμένη να "γειώσεις" κάτι άλλο για να αφιερώσεις 4-5 ώρες την εβδομάδα (1-2 ώρες μάθημα κι άλλο τόσο διάβασμα) στην κιθάρα;

nakupenda said...

pittermilk για πρακτικούς λόγους δεν δύναμαι να ξεκινήσω πριν το Σεπτέμβρη.. Και πάλι, *τότε* θα ξεκινήσω να ψάχνω δάσκαλο...

an205 ωχ μου θύμισες μια ερώτηση που μου έκαναν παλιά "Εύα από το Ευλαμπία;;" .... και μου άναβαν τα λαμπάκια!!! Καλωσήρθες κι εσύ πάντως***

zero2one είχα ακούσει ότι το βιολί απαιτεί ώρες εξάσκησης 3πλάσιες από τις ώρες μαθήματος... οπότε με τη κιθάρα πιο εύκολα μου φαίνονται τα πράγματα ;-)

3 parties a day said...

Φυσικά και δεν είναι ποτέ αργά. Είσαι άλλωστε πολύ νέα ακόμη.
Περιμένω σχετικό ποστ το Σεπτέμβριο!

το φτυαράτσι said...

Τελικά το αποφάσισες;Κιθάρα;Είναι πολύ ωραία αν και δεν έχω ασχοληθεί με κανένα μουσικό όργανο λόγω της τεμπαλιάς μου!Καλή αρχή και να ξέρεις πως είσαι μικρή ακόμα έχεις άλλα 80 χρόνια να μάθεις κι άλλα μουσικά όργανα.LOL!

nakupenda said...

3 parties a day & φτυαράτσι, HELLO! Δεν είμαι τόσο αναποφάσιστη όσο δείχνω... Από δω το πάω από κει το φέρνω, στη κιθάρα θα καταλήξω! Θα συνοδεύω και τη φίλη μου με τη 'Παρθενόπη' της ;-)

Byronas said...

Να δεις που κι εγώ το σκέφτομαι να μάθω κανένα μουσικό όργανο (τώρα στα "γεράματα" κι εγώ :P).

Και το όνομα αυτού... τρομπέτα!
Επειδή είμαι και σε jazz φάση τους τελευταίους 6 μήνες έχει αρχίσει να με τσιγκλάει επικίνδυνα. Κάτι έχει πάρει το αυτί μου για μαθήματα μέσα στο πανεπιστήμιο οπότε το Σεπτέμβριο θα το κοιτάξω.

Το καλό της υπόθεσης είναι ότι δεν καπνίζω οπότε μάλλον έχω τα πνευμόνια!(αλλά κι αυτό θα δείξει :P)

nakupenda said...

Γεια σου Byrona* πέρασα κι εγώ τζαζ φάση κάποτε. Πέρσι σε μια συναυλία της φίλης μου με το 'Ξεκωλάκι' έπαιξαν και 5 παιδιά με τρομπέτες και σαξόφωνα. Έχω να σου πω ότι η τρομπέτα δεν έβγαλε τυχαία το όνομά της... είναι πράγματι λίγο αστεία! Σου προτείνω σαξόφωνο, κατά τη γνώμη μου έχει και πιο ωραίο ήχο ;-)

Anonymous said...

Αν και θα μ'άρεσε να ξέρω κάποιο μουσικό όργανο, δεν το έχω.. Λείπει η αίσθηση του ρυθμού από μέσα μου :P

nakupenda said...

deninho... μάλλον έχεις το αυτί του Βαν Γκογκ στη μουσική :-Ρ

Anonymous said...

Εεεχμ, επειδή είμαι λίγο άσχετος (το μόνο που ξέρω είναι ότι ο Van Gogh ήταν ζωγράφος που στο τέλος αυτοκτόνησε), μπορείς να μου το εξηγήσεις? :D

nakupenda said...

Πριν αυτοκτονήσει έκοψε το αυτάκι του ;)

Byronas said...

nakupenda, έχω ακούσει ότι το σαξόφωνο είναι αρκετά δύσκολο οπότε δεν το βλέπω να το αρχίζω (άσε που απογοητεύομαι και ευκολα!)

Όσο για την τρομπέτα, ναι είναι αστεία! Αλλά μπορεί να βγάλει και άλλα κομμάτια.
Για τσέκαρε:http://www.youtube.com/watch?v=ksdth9UIJGU

the BluElephant said...

η κιθάρα από μονή της είναι ταξίδι μέσα σε εικόνες

ωραίο κοmματι ανέβασες... :)