Thursday 12 July 2007

Σεληνιασμένη φοιτήτρια σε αναζήτηση τροχιάς

Τις μέρες του Μεγάλου Καύσωνα τον Ιούνιο την έβγαζα με μοναδική τροφή παγωτό και καρπούζι. "Ξεχνούσα" να βάλω το αντιηλιακό μου (...μπα, απλά δε μ' άρεσε η λιπαρή υφή του!) και έτρεχα σαν τη τρελή από σπίτι σε σπίτι συμφοιτήτριας για μια @#$%^&*εργασία...! Τελικά βγήκε μια χαρά, πήραμε κ το βαθμούλη μας! ;)

Στη συνέχεια ξεκίνησε και η εξεταστικήηηηη... Επειδή δεν είμαι της φιλοσοφίας "Να τα περάσω κι ας είναι και με 5", βάζω ρήτρες, ιστορίες κλπ, και ελπίζω να μη πάθω απανωτά εγκεφαλικά σε 2-3 βδομάδες που θα βγουν τ' αποτελέσματα. We'll see.......



Βγήκα δυο τρελά αποτυχημένα ραντεβού αλλά κέρδισα εν δυνάμει καλούς φίλους :)
(πωωω... μου ήρθε η τρομερή ιδέα μόλις τώρα να ανεβάσω κάποια στιγμή post με περιστατικά από τα πιο άθλια ραντεβού! θα πέσει πολύ γέλιο...)


I'm running out of love. . .

Τι να πω
«Σκύψε μες στο βιβλίο σου, μη ζητάς προβλήματα, ρωτήματα, όλα να τα καταλάβεις μόνο τη καρδιά σου να ρωτάς μη παύεις» by Παλαμάς

15 comments:

par...alogos said...

Ωχχχχ!!!!

Μου ήρθε στο μυαλό η ιδέα ότι θέλω κι εγώ ραντεβού αλλά μετά σκέφτηκα ότι δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα κοπέλα να βγει μαζί μου ραντεβού...οπότε λέω αν συνεχίσω τα διάβασμα και τους μετασχηματισμούς Fourier!!!

[αυτός που μας έκανε άσχημους κακό χρόνο να `χει...δεν γίνεται να δίνεις σε λίγους πολλά και σε μας τίποτα :@ :@ :@ :@ :@ :@]

το φτυαράτσι said...

Άντε καλά αποτελέσματα να έχεις!!!Ό,τι καλύτερο σου εύχομαι

cindaki said...

Όπως είδες, η ιδέα με τα αποτυχημένα ραντεβού έχουν πολύ γέλιο εκ των υστέρων! Πρόσφατα θυμήθηκα ένα δικό μου...

nakupenda said...

par...aloge μας κούφανες πάλι :D
Διάβασε λίγο λιγότερο, φλέρταρε πολύ περισσότερο, αυτό έχω να σου πω*

φτυαράτσι σε ευχαριστώ! από το στόμα σου...

sofi-k όταν ανεβάσω το post με τα ραντεβού θα σας καλέσω όλους να πείτε κ τις δικές σας εμπειρίες! Μετά θα γυρίσουμε όλα αυτά τα σενάρια σε σίριαλ "Τα 7 Θανάσιμα Αμαρτήματα στον Κόσμο των Ραντεβού"

par...alogos said...

Βασικά, σοβαρά μιλούσα.
Να φανταστείς ότι τον μήνα που μας πέρασε 2 κοπέλες μου είπαν κατάμουτρα ότι είμαι άσχημος (και δεν μου το είπαν για πλάκα)...
Είχα μια υποψία που επιβεβαιώθηκε...
Αλλά δεν με απασχολεί και πολύ αυτή τη στιγμή...
[όπως λέει και το σλόγκαν των αναρχικών: θάνατος στα top models]

βασίλης said...

Νacupenda εσύ είσαι η σεληνιασμένη φοιτήτρια; Καλως σε βρήκα. Τι κάνεις εδώ ; Επρεπε να ήσουν ήδη σε τροχιά ερωτο-καψουρο-καλοκαιριού. Κι εγώ σεληνιασμένος είμαι και φεγγαρόπληκτος.
Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε χεχε για τα αποτυχημένα σου ραντεβού. Δεν πιστεύω να ειναι πολλά. Α, για τα επιτυχημένα μη γράψεις. Την ξέρουμε τη συνέχεια... :) Να είσαι καλά
Αν θες φοιτητοπαρέα καλή είναι δυο κορίτσια μάλαμα στο blog Womenology, η Griz και η lovething που πήζουν επίσης με εξεταστικές. Αντε γειαααα. Αρκετά ασχολήθηκα μαζί σου. Aκου σεληνιασμένη...!

nakupenda said...

παράλογε, αν έχεις γοητεία δε χρειάζεται να'χεις τίποτα άλλο. Αν δε την έχεις, ό,τι και να'χεις δεν έχει σημασία. Και (για μένα τουλάχιστον) η γοητεία δεν είναι πάντα τα λεπτά χαρακτηριστικά ή το σφριγηλό σώμα... Είναι η εντύπωση που σου αφήνει ο άλλος γενικότερα*

βασίλη, πάρ'το αλλιώς, ντελαπάρισε το διαστημόπλοιο και θα στουκάρουμε στον Άρη!
Ιδέα μού έδωσες πάντως να γράψω και για τα επιτυχημένα ραντεβού... Θα εκπλαγείτε οι άρρενες επισκέπτες γιατί μάλλον δεν ξέρετε τί εννοούν οι γυναίκες "πετυχημένο ραντεβού" ;)

par...alogos said...

Για καλό τώρα με τα λες αυτά;
Γοητεία είναι αυτό που σίγουρα δεν έχω...

Σπιτόγατος said...

Εγώ θα περιμένω αυτό το ποστ με τα ραντεβού πάντως...όλο και κάτι μαθαίνεις από κάτι τέτοια...;)

Anonymous said...

katalaba. eisai apo autes pu trone oso pagoto 8elune kai de bazun kilo.

mamba ...black mamba said...

pwpw re su...wraio kalokairi perases mexri twra...!
ante eplizw na paei kalutera h sunexeia...

nakupenda said...

par...aloge τα par...ales!

σπιτόγατε, δεν ξέρω αν θα βοηθήσω στα αισθηματικά σου, για πλάκα θα το ανεβάσω!

keimgreek, ναι.. όσο παγωτό και να τρώω... και μετά δε τρώω τίποτα άλλο όλη την υπόλοιπη εβδομάδα!

mamba! ποιο καλοκαίρι; ήρθε το καλοκαίρι;; . . .

par...alogos said...

Πήγες και τις έσβησες;
Δεν έπρεπε να σου πω ότι τις ανακάλυψα...
:(

nakupenda said...

Πήγες να τις ξαναδεις όμως... ;)

par...alogos said...

Φυσικά.
Αφού στον είπα τον λόγο...